12/30/2014

Belladonna Fashion ! Eleganckie, komfortowe sukienki- serdecznie polecam :)

Witam Kochani!

Dziś trochę nietypowy post, ponieważ połączyłam swoją ostatnią sesję zdjęciową produktową, wykonaną w Studio Multiarte, ze szczerym poleceniem sukienek firmy Belladonna Fashion, które miałam okazję reklamować.

Zdecydowałam się wkleić tego typu post na bloga, ponieważ nie dość, że możecie sobie dokładnie obejrzeć, jak jesienno- zimowe modele się prezentują na mnie, to jeszcze mogę Wam opowiedzieć o tym, jak się je nosi i które z nich zostały moimi ulubieńcami.

Tak więc dla mnie osobiście najwygodniejsza i najbardziej uniwersalna jest pudrowo- różowa tunika w kratkę- użyłam jej nawet wcześniej do stylizacji, więc już wtedy wiedziałam, że dobrze się ją komponuje z innymi elementami garderoby.

Na uwagę zasługuje również granatowa sukienka- jest bardzo dopasowana, świetnie uszyta, bardzo dobrze się układa- co widać też na zdjęciu.

Spodobała mi się również szara tunika z długim rękawem- ciekawy krój, fajne kieszenie, niewymuszona aplikacja przy dekolcie- bardzo streetwearowa!

Spójrzcie poniżej, jak to wygląda i mówcie, co Wam się najbardziej podoba! :)


1 comment:

  1. Mega wyglądasz na każdym z tych zdjęć:)

    ReplyDelete

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...